torsdag 12 januari 2012

30 Days of Books - 12!

Day 12 - A book you used to love but don't anymore

Eftersom att jag älskar att läsa om böcker så har jag egentligen inget bra svar på den här frågan. När jag bestämmer mig för att jag tycker om något brukar jag inte ändra åsikt. Men om jag måste hosta fram ett svar blir det nog The Twilight Saga av Stephenie Meyer (usch det känns som att jag sviker Twilight!) Det är egentligen inte så att jag inte älskar Twilight längre, jag är bara lite trött på Bellas mesiga attityd - Ja det är okej, ni får hata mig för det :P

Kort och gott så älskar jag fortfarande Twilight böckerna, jag är bara inte lika besatt längre.

2 kommentarer:

  1. Jag tycker samma sak :) speciellt efter att läsa/titta på andra vampyr böcker/serier...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo men precis, efter Twilight så exploderade marknaden för vampyr böcker. Som tur är finns det nu mera många riktigt bra fantasyböcker! :)

      Radera