tisdag 20 mars 2012

Finale - Sista boken i Fallen ängel serien!

I februari skrev jag om böcker som jag ser fram emot och nämnde då att Noras val är den sista boken i Fallen ängel serien som är skriven av Becca Fitzpatrick. Här får jag dock be om ursäkt och tacka min anonyma rättare :) Det kommer en fjärde bok i serien! :)

Den fjärde boken kommer att heta Finale och släpps den 23 oktober 2012 på amazon :)

Handling: (Obs! Kan innehålla spoilers för de som inte läst de tidigare delarna)
Nora is more certain than ever that she is in love with Patch. Fallen angel or no, he is the one for her. Her heritage and destiny may mean that they will always be enemies, but there is no turning her back on him. But now they face their biggest challenge. Can their love survive a seemingly insurmountable divide. And in the end, will there be enough trust left to rebuild what has been broken? The lines are drawn - but which sides are they on?

7 kommentarer:

  1. http://vampyrbloggen.bloggplatsen.se/2012/01/22/7028332-vampyrbloggen-tar-en-paus/



    Snälla kan ni kolla kommentaren från Molly! Den har inte blivit godkänd men..//MOLLY Ps. Det hanlar om sims!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Tyvärr har jag ingen möjlighet att svara på frågor om sims för tillfället. Det finns flera bra sims bloggar du kan vända dig till! :)
      Lycka till Kram Nicole

      Radera
  2. Vet du när finale kommer ut på svenska? :)

    SvaraRadera
  3. Varför vet ingen när den kommer på svenska!??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska försöka hitta det under dagen! Det här är ju ett väldigt gammalt inlägg du har kommenterat, men titta in igen senare ikväll så ska vi se vad jag har lyckats gräva fram :)

      Radera
  4. Den kommer(preliminärt utg.datum: 2013-05-07)

    SvaraRadera