måndag 19 mars 2012

Februari!

Usch nu gick det sådär lång tid mellan mina inlägg igen! Å andra sidan har det gått ungefär lika bra med läsandet som med bloggandet :/ Nu ser det dock ut att bli en lugnare period (känns som att jag säger så varje vecka haha) så förhoppningsvis hinner jag med att läsa ut Längtans rike och sedan blir det att påbörja Vildsvinet som min pojkvän (som förövrigt aldrig läser skönlitteratur) har rekommenderat, blir väldigt spännande! :)

Här kommer iallafall en summering av Februari lite små sent :)

Läst:
Conn Iggulden - Bågens mästare
Sara Gruen - Bröderna Benzinis spektakulära cirkusshow
Libba Bray - Ögat över månskäran
Libba Bray - Upprorsänglar

Den här månaden blev det alltså fyra böcker totalt vilket innebär att jag trots allt håller en bra takt inför mitt mål :)

Antal sidor:
I februari månad läste jag 1703 sidor!

Just nu håller jag som sagt på med den avslutande delen i Libba Brays triologi, förhoppningsvis blir jag klar i veckan, dessutom har jag inte läst klart en endaste bok den här månaden vilket känns riktigt illa. Nu får jag skärpa mig! :)

Juste! Recensionen för upprorsänglar kommer också upp i veckan men eftersom att jag läste ut den i februari kommer inlägget att ligga precis innan det här inlägget för de som är intresserade :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar