tisdag 10 januari 2012

Hungerspelen triologi - Alla böcker samlade i en volym!

Att jag nyss blev totalt såld på hungerspels-triologin är väl ingen direkt hemlighet, inte heller att jag älskar serier, boxar och samlingsvolymer :) Den första Februari kommer alla tre böckerna i hungerspels-triologin att släppas i en ny utgåva som en samlad volym! Hur kul är inte det? Trots att jag redan har böckerna blir jag nog illa tvungen att äga även samlingsvolymen haha :)
Klicka här för att läsa mer!

Varje år arrangeras Hungerspelen, en brutal kamp där 24 ungdomar slåss för att vinna - och överleva. Som en av deltagarna måste Katniss bryta mot spelets regler och sätta sig upp mot makthavarna för att klara sig.
De bästsäljande böckerna bakom storfilmen! En gastkramande trilogi om liv, död och maktens förgörande kraft. Här finns nu för första gången alla tre böckerna samlade i en volym.

Någon mer som bara måste ha den i sin bokhylla?

1 kommentar:

  1. Jag fick boxen med de tre böckerna på engelska på skolavslutningen. De ligger där i bokhyllan och väntar på att bli lästa :D

    SvaraRadera