onsdag 30 maj 2012

Nyheter på eneglska!

I början av juni ska jag åka bil hela vägen från Göteborg till Uppsala (min lillasyster tar studenten) och då behöver jag självklart något att fördriva sju låånga timmar med. Vad passar bättre än lite nya böcker? :) Så kom jag iallafall in på engelska nyheter och här kommer de som jag fattade intresse för :) Klicka på titeln för att komma till Bokia och läsa mer!

Insurgent av Veronica Roth


















Deadlocked av Charlaine Harris


















Until I Die av Amy Plum


















Någon som har läst böckerna? :) Jag är fortfarande lite inne på att börja på True Blood böckerna snart, men jag vet inte riktigt om jag kanske bör spara dem till hösten? Vad tycker ni? :)

2 kommentarer:

  1. Jag hejar såklart på Insurgent eftersom jag själv vill läsa den! ;-)

    De två andra har jag inte bekantat mig med än. Läste bara lite av Harris' första Stackhouse-bok, men blev inte helt fängslad så jag kan inte precis hjälpa dig med det. Haha.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då får jag skynda mig att beställa den! :D
      Jag läste True Blood böckerna på svenska, men översättningen var under all kritik så jag avslutade det ganska kvickt.. Dock tror jag att böckerna kan vara bra på engelska! Jag har de första nio böckerna i bokhyllan, återkommer till dig den dagen jag påbörjar serien igen ;) haha

      Radera