onsdag 1 maj 2013

April 2013!

Suck.. April var inte heller någon toppen månad. Jag skyller än en gång på praktiken och skolan som suger upp all min tid! Nu är det bara en delkurs kvar och jag jobbar ytterst lite i sommar så då ska det bannemig bli läsning! :) 

Antal böcker: 3
Antal sidor: 1784
Antal uppfyllda mål för 2013: 0
Antal böcker på svenska: 3
Antal böcker på engelska: 0

Lästa böcker:
Under kupolen - Stephen King
Fallen ängel - Becca Fitzpatrick
Förlorad ängel - Becca Fitzpatrick

Månadens bästa: Under kupolen av Stephen King
Månadens besvikelse: Ännu en månad med bara bra böcker! Skönt! 

I maj hoppas jag innerligen på att få läst mer! Jag vill bli klar med Dagboken till att börja med och sen har jag två recensionsexemplar som skall läsas snarast! Efter det hoppas jag på att kunna läsa Beautiful Chaos som jag har längtat efter att få läsa i evigheter. 

Hur såg april ut för er? Fick ni läst allt ni hade hoppats på? Vad planerar ni att läsa i maj? :) 

2 kommentarer:

  1. Verkar som många har en lässvacka just nu! Men du, Under kupolen tar ju typ samma tid som 6 andra böcker så din månad såg ju inte så tokig ut ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men visst verkar det som det! Haha jo det är helt sant, du vet allt hur man uppmuntrar! Tack söta du :)

      Radera