fredag 14 juni 2013

TÄVLING: vinn Änglarnas kamp av Becca Fitzpatrick!

(OBS! Nyare inlägg hittar ni under detta, tävlingsinlägget kommer att stå högst upp så länge tävlingen pågår!)

Då var det äntligen dags! Bloggens första tävling :) Jag vet att ni alla brukar fira något speciellt när ni har tävlingar så vad sägs om att hålla tävlingen inför min födelsedag? (Jag fyller faktiskt år den 22 juni)

Stort tack till B Wahlströms som står för den fina vinsten!  

Tävlingen pågår från och med idag (5/6) till och med fredag den 14/6 klockan 00:00! 

Okej så reglerna är i alla fall väldigt enkla!
- Kommentera eller maila att ni vill vara med och tävla (var noga med att skriva mailadress så att jag kan nå er)
- Följ bloggen på Bloglovin
- Tipsa om tävlingen på din blogg, Twitter, Facebook eller liknande!

Så ni får alltså en lott för varje sak ni gör vilket innebär att varje deltagare kan få en till tre lotter! Hänger alla med? Bra! Då tävlar vi! :)

Vinsten är alltså Änglarnas kamp av Becca Fitzpatrick som är den sista delen i Fallen ängel serien, jag vet att jag inte är den enda som har längtat efter den avslutande delen!

Handling:
Efter Hanks död har Nora ofrivilligt blivit nefilernas ledare och hon förväntas nu avsluta det Hank påbörjat. Hon måste utplåna de fallna änglarna och därmed utplåna Patch.

Men Nora och Patch har en plan. De ska låta alla tro att de har gjort slut. Sedan ska Nora övertyga nefilerna om att de inte behöver strida mot de fallna änglarna. Samtidigt ska Patch ta reda på så mycket som möjligt om änglarnas avsikter. Tillsammans tänker de sätta stopp för det stora kriget innan det ens har börjat. Fast samtidigt som det drar ihop sig till slutstrid mellan änglar och nefiler, frestas Nora av en överväldigande och beroendeframkallande kraft. En kraft stark nog att krossa kärleken mellan henne och Patch.
Läs mer om boken: [Adlibris] [Cdon] [Bokus





Lycka till allihopa!

P.S. Vinnaren presenteras lördag den 15/6!

19 kommentarer:

  1. Jag vill såklart vara med!!
    Jag har följt dig ganska länge på bl nu :)
    Malineandersson@hotmail.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Roligt att du vill delta! Då har du nu två lotter, lycka till! :)

      Radera
  2. Jag vill också vara med!
    Följer dig sedan tidigare på Bloglovin och har tipsat om din tävling här; http://minathoughts.blogspot.se/2013/06/tavlings-tips.html

    rebecka.jakobsson.elev@brunnsskola.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Utmärkt! Då har du nu tre lotter, lycka till! :)

      Radera
  3. Jag vill vara med! :)
    Jag följer dig på Bloglovin sen tidigare, och har skrivit om tävlingen i min blogg: http://forfattardrommar.se/2013/06/07/tavling-hos-bok-tokig/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Roligt med fler deltagare! :) Du har nu tre lotter ^^ Lycka till!

      Radera
  4. Just ja, min mailadress: info@forfattardrommar.se

    SvaraRadera
  5. Jag vill väldigt gärna vara med! :)
    Jag följer dig på Bloglovin och har tipsat om dig här:

    http://daydream91.wordpress.com/2013/06/09/jag-ar-med-och-tavlar-2/

    miimz_91@hotmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Toppen! Då har du nu tre lotter! Lycka till :)

      Radera
  6. Jag vill absolut vara med, har längtat efter boken länge nu och så har jag inte pengar att skaffa den än :(
    Min mejl är i alla fall twilighttjej@hotmail.com och jag följer dig på bloglovin nu och skriver om tävlingen på bloggen här http://athousandyears.blogg.se/2013/june/ar-med-och-tavlar-har.html
    :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Roligt att du vill vara med! Du har tre lotter, lycka till! :)

      Radera
  7. Vill absolut vara med och tävla. Är jättenyfiken på den här boken :) Min mail är: msannaandersson@gmail.com
    följer på bloglovin och feedly.
    Tipsar om tävlingen på min blogg här: http://annasbokprat.blogspot.se/2013/06/tavlingstips-nr2.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Utan att förstöra handlingen så kan jag tala om att boken är jätte bra ;) Du har tre lotter, lycka till! :)

      Radera
  8. Jag är med!! Min mail är plexiglasbubbla[at]hotmail.com
    Jag följer sig på bloglovin :)
    här har jag tipsat http://bokraden.blogspot.se/2013/06/bok-tokig-har-tavling.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då har du alltså tre lotter! :) Lycka till!

      Radera
  9. Jag är gärna med och tävlar! Min mail är: kajsasbokblogg(at)gmail.com

    SvaraRadera
  10. Är gärna med och tävla!
    Har börjat följa dig på bloglovin och skrivit på min blogg här: http://bokgodis.blogspot.se/2013/06/tavling.html
    Hoppas på tur!
    Min mail är honungsbubblan@hotmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du har tre lotter! Nu är det lottdragning ;) Lycka till! :)

      Radera