söndag 1 september 2013

Augusti 2013!

Augusti var en riktigt bra månad, i alla fall när det gäller läsning. Bloggandet däremot, det blev lite lidande av mitt hektiska jobb. Som tur är jobbade jag en hel del journätter där jag hann läsa :)

Antal böcker: 5
Antal sidor: 1792
Antal böcker på svenska: 4
Antal böcker på engelska: 1

Lästa böcker:
Nemesis - Josephine Angelini
City of Ashes - Cassandra Clare
Den nya människan - Boel Bermann
Divergent - Veronica Roth
Insurgent - Veronica Roth

Månadens bästa: Nemesis, Divergent & Insurgent! 
Månadens besvikelse: Jag blev faktiskt inte besviken på någon bok, några var bättre än andra men ingen var dålig :) 

Jag är nöjd med augusti! Jag fick läst fem böcker, varav en var på engelska och nästan 2000 sidor. Klappar mig själv på axeln :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar