söndag 5 februari 2012

Januari!

Tiden går som vanligt ofattbart fort! Jag är för tillfället så begravd i skolböcker att det är svårt att hinna läsa något annat.. Men här kommer iallafall en kort summering av januari :)

Läst:
Suzanne Collins - Hungerspelen
Suzanne Collins - Fatta eld
Suzanne Collins - Revolt
Jay Asher - 13 skäl varför
Deborah Harkness - Alla själars natt
Conn Iggulden - Stäppens krigare

Jag har alltså läst totalt sex böcker vilket innebär att jag ligger bra till när det gäller att nå mitt mål på 52 böcker under 2012 :)

Antal sidor:
I januari har jag fått läst 2456 sidor! Inte helt illa!

Just nu läser jag Bågens mästare av Conn Iggulden. Av någon anledning går det inte jätte fort framåt, vill inte säga att jag är besviken på boken men den lever inte helt upp till mina förväntningar. Kanske därför jag inte läser så mycket för tiden.. Men men, jag ska iallafall försöka bli klar i veckan så att jag kan lägga upp en ny recension!

2 kommentarer:

  1. Bågens mästare är jättebra! :) Har läst alla böckerna i den serien :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tyckte att stäppens krigare var bättre får jag nog säga men sen hade jag kanske orealistiskt höga förväntningtar efter att ha läst kejsarserien, om du inte har läst den än så gör det! Grymt bra! :)

      Radera