måndag 7 maj 2012

April!

Då är vi redan inne i maj! Tiden går fort och jag ligger ruskigt mycket efter med läsningen.. Dock är det bara tre veckor kvar av skolan och eftersom att jag ska jobba natt i sommar (och bara fem pass i juni) så är jag övertygad om att jag hinner ta igen det! :)

April gick iallafall aningen bättre än mars (inte så jätte svårt med tanke på mitt personliga botten-rekord i mars) men två böcker fick jag läst. Jag pausade Libba Bray lite med en bok min pojkvän rekomenderade och tog sedan upp Längtans rike som jag äntligen fick läst klart!

Läst:
Libba Bray - Längtans rike
Renzo Aneröd - Vildsvinet

Två böcker innebär att jag ligger efter men jag är iallafall påväg tillbaka :)

Antal sidor:I mars månad läste jag 1102 sidor! Jag kom upp i en del sidor trots allt, Längtans rike är på hela 800 sidor.

Så nu har jag äntligen börjat läsa Game of Thrones böckerna! De matchar mitt humör utmärkt för tillfället! :) Massa spänning, intriger, drama, relationer och krig. Dock är det en paus från ungdomslitteraturen så jag lär inte komma upp i fyra böcker den här månaden, men två eller tre stycken hoppas jag på att hinna med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar