måndag 7 maj 2012

Dagens uppdatering!

Sådär ja! Då är jag äntligen tillbaka :) Nu har jag uppdaterat om både mars & april, dessutom har jag fått in recensionerna på de senaste tre böckerna jag läst, känns skönt, känns som att det är dags att gå vidare och läsa på!

Som jag tidigare nämnt läser jag för tillfället Game of Thrones, jag är faktiskt positivt överraskad! Jag hade förvisso hoppats på att de skulle vara bra, men sen såg jag serien tillsammans med min pojkvän och då blev jag plötsligt lite nervös för att böckerna skulle göra mig besviken. Men så är inte fallet som tur är :) Jag har de första tre böckerna hemma, även den fjärde är nu utgiven på svenska men jag tänker vänta tills den kommer ut i pocket. Visst är det kasst att ha de första tre delarna i pocket och den fjärde i inbunden? Det ser liksom inte så bra ut i bokhyllan ;) haha.

Jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska läsa efter Game of Thrones än, jag har ju True Blood böckerna som har lockat ett tag. Å andra sidan kom jag precis över Nicholas Sparks bok Kärleksbrev på en loppis och jag har varit riktigt nyfiken på honom länge! På samma loppmarknad införskaffade jag mig även Jonas Gardells biografi - En komikers uppväxt som tydligen ska vara något väldigt speciellt. Jag har helt enkelt lite att tänka över, tur att Game of Thrones är långa så att jag slipper ta ställning nu!

Någon som har läst Game of Thrones böckerna? Håller ni med om att de till och med är bättre än serien? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar