söndag 13 maj 2012

Boxset!

Som jag tidigare nämnt har jag en väldigt svag sida för boxset och limited edition böcker. Nu råkar det vara så att cdon har en kampanj på engelska boxset och jag lyckades självklart hitta ett par stycken som jag med glädje hade offrat ett finger (ett lillfinger iallafall) för att få äga! :)

Lauren Kate - Fallen, Torment & Passion.












Åh så länge jag har velat läsa Lauren Kates serie och boxen är supersnygg!

Alyson Noel - Evermore, Blue Moon & Shadowland.



Alyson Noels serie The Immortals har också stått på min önskelista i en evighet! Dock finns det fler än tre böcker om jag inte minns helt fel? Det känns ju lite tråkigt att ha de tre första i en box och resten fristående så här väntar jag nog tills det kommer en fullständig box! :)

George R.R. Martin - A Game of Thrones.


Jag håller på med Game of Thrones böckerna på svenska just nu och de är verkligen förbluffande välskrivna! Riktigt bra & spännande böcker. Den här boxen innehåller dock sju böcker trots att bara fem finns utgivna. Jag har dock inte riktigt lyckats komma fram till vad de andra två är för typ av böcker?

J.K. Rowling - Harry Potter.


Och till sist min favorit box - Harry Potter boxen! Som tyvärr också är den sista jag borde beställa då jag redan har böckerna på svenska. Men ack så fin den är..

Någon mer som är svag för boxar och special editions? :)

2 kommentarer:

  1. I A song of ice and fire boxen har bok 3 och bok 5 blivit uppdelade i två böcker istället för i en, det är därför det är sju stycken :) Men den där Harry Potter boxen alltså! Kanske den snyggaste box jag sett någonsin!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhå, på så vis! Tack så mycket :) Visst är det så, jag föll också pladask för Harry Potter boxen! :)

      Radera