onsdag 8 augusti 2012

Juli!

Juli har varit en väldigt stressig men samtidigt väldigt bra månad! Jag har dock bara läst två små böcker, men jag är på väg tillbaka till min gamla läslust iallafall! :) Vid sidan av det kan jag tala om att flytten äntligen är klar så nu bör det finnas mer tid till viktiga saker såsom läsning. Dessutom har jag bestämt mig för att byta utbildning och fått besked om att jag har kommit in! Jag ska nu läsa till gymnasielärare i svenska! :) Jag ska lägga ut litteraturlistan för första kursen såsmåning om, den är helt underbar!

Men men för att återgå till vad jag har åstadkommit i juli månad :)

Läst:
Stephenie Meyer - Om jag kunde drömma
Stephenie Meyer - När jag hör din röst

Antal sidor:
Jag har läst 894 sidor, jag kan definitivt bättre, men det är iallafall bättre än ingenting!

Jag fortsätter på The Twilight Saga och efter det ska jag börja på någon av de nya böckerna jag beställt! Bilder på de kommer senare idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar