söndag 17 februari 2013

Bokbeställning!

Eftersom att jag blev tvungen att göra ett litet besök på akuten är det flera inlägg som har fått vänta, bland annat har jag fått hem två bokbeställningar och två recensionsexemplar! Ska försöka fota för fullt så att ni kan få se allt idag! :) Vi börjar med Beautiful Creatures boxen (tyvärr bara med de tre första böckerna) som kom hem för ungefär en vecka sen.







Tyvärr så är det dålig kvalité på bilderna, min kamera tycks ta försvunnit när vi flyttade i sommras.. Dessutom var det svårt att fota utan att få med en katt på bilderna så till sist gav jag upp och lät Ciara få vara med :)

Visst är boxen snygg? :) Jag tycker helt klart att de snyggaste versionerna av böckerna är de där böckerna har olika färg och texten är silvrig! Vilken version av böckerna har ni? Vilken tycker ni är snyggast?

4 kommentarer:

  1. Här är en fråga som inte har något med det här inlägget att göra; boken du läser nu, "Blodsmagi", verkar den bra??? Jag hittade den i butik, men fick inte tillräckligt mycket info av baksidan för att våga köpa den...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag älskar att få frågor så till vilket inlägg frågan hör spelar absolut ingen roll! :) Jag har läst mer än halva och jag måste säga att jag är mycket positivt överraskad! Den är faktiskt inte bara bra den är riktigt bra! Jag fick den som ett recensionsexemplar men om jag hade vetat hur bra den är skulle jag lätt ha köpt den :) En recension kommer någon gång i dagarna!

      Radera
  2. Svar
    1. Jag vet! Jag är inte så mycket för filmomslag, boxar är oftast snyggast ;)

      Radera