fredag 8 februari 2013

Nätkärlek

Jag hittade det mysigaste inlägget på länge hos Malins bokblogg! Hon skrev ett inlägg kallat nätkärlek där hon listade hennes tre favorit bokbloggar, jag tänkte hjälpa henne att sprida detta vidare då det är en helt fantastisk idé! Så här kommer tre bloggar jag följer och tycker speciellt mycket om (aningen svårt att välja tre då jag följer väldigt många men det hade tagit på tok för lång tid att skriva ut allihopa tyvärr!)

Skuggornas dotter - Skriver så mycket inspirerade  allt ifrån recensioner till månadens musik och tankar om det som sker just nu! Dessutom är hon flitig på att kommentera vilket uppmuntrar bloggare till att skriva mer, kärlek!

Vargnatts bokhylla - Jag gillar hennes recensioner som känns uppriktiga och alltid lagom långa, ni vet inte sådär överdrivet så att man inte ens orkar börja läsa, men ändå precis så långt att man hinner bli ännu mer nyfiken och sugen på att läsa :) Ett väldigt bra ställe att hitta boktips på!

Schitzo-Cookie's bokblogg - Jag hittar så otroligt många boktips här! Jag älskar dessutom layouten och att hon uppdaterar så ofta! Jag blir alltid så glad av att besöka hennes blogg! :)

Liberlibri - Vi verkar ha typ exakt samma boksmak (det har jag iallafall inbillat mig) vilket alltid gör det både spännande och intressant att besöka hennes blogg! Även här finns det gott om spännande boktips :)

Okej så det blev visst fyra bloggar (jag kunde inte låta bli) kommentera gärna om ni själva skriver ett inlägg om närkärlek, på så vis kan vi dessutom hitta nya bra bokbloggar! :)


10 kommentarer:

  1. Kul! :-)

    Och du har ju helt rätt - perfekt sätt att hitta nya bloggar på. Här hittade jag tre nya, för det var bara Vargnatt jag kände till innan. Tack för det!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv för den fina idén! :)

      Kram!

      Radera
  2. Men åh vad mysigt, nu blev jag jätteglad!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va bra! Det var ju hela meningen ^^
      kram!

      Radera
  3. Åh, tack vad fina ord! :) Det gjorde mig jätteglad för jag brukar oroa mig för att mina recensioner är för korta, så det här var jättehärligt att läsa! Ska skriva ett inlägg under dagen hade jag tänkt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nöjet var på min sida! Tack för en fin blogg :)
      Kram!

      Radera
  4. Alltså jag blir ju obeskrivligt glad av detta. Tack sötaste du!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi så bra, då har jag ju lyckats med nätkärleks tanken! :)
      Kram!

      Radera
  5. Men det var det finaste! Tack så mycket! 10 stycken cyberkramar! :) (och tack för de andra bloggtipsen, hur kan jag ha missat Schitzo-Cookie?)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv för en spännande blogg! :) Ja du det vet jag inte, den får man bara inte missa ;)
      Kram!

      Radera