måndag 4 februari 2013

Önskelistan - The Complete Hush, Hush Saga av Becca Fitzpatrick

Jag har bara läst de två första böckerna ur fallen ängel serien och minns faktiskt inte riktigt vad jag tyckte om dem, min lillasyster däremot tycker att böckerna är helt fantastiska och jag har tänkt att läsa hela serien inom en snar framtid. Ni som följer min blogg vet ju om att jag har något av en soft spot för box set, och självklart finns det ett box set med alla böckerna ur fallen ängel serien. Behöver jag ens säga att jag bara måste äga den boxen? :) Finns att beställa på adlibris!




Hur snyggt är inte det?! Åh jag dör lite inombords.. 
Någon annan som älskar box set? Någon som kommer att köpa den? Vad tycker ni om böckerna förresten, är de så bra som min lillasyster påstår? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar