söndag 17 februari 2013

Önskelistan - Shards and Ashes av Veronica Roth m. fl!

Den 19 februari (alltså om två dagar) kommer en novellsamling, Shards and Ashes som jag bara måste lägga vantarna på! Boken innehåller historier från följande författare:

Kelly Armstrong
Rachel Caine
Kami Garcia
Margaret Stohl
Nancy Holder
Melissa Marr
Beth Revis
Veronica Roth
Carrie Ryan

Hur spännande är inte det? Jag känner inte till alla författarna men de jag har läst något av har jag verkligen gillat! Sånt här ger mig verkligen en bra start på dagen. En bok med så många utomordentliga författare kan inte bli mindre än fantastisk!

Klicka här för att komma direkt till cdon och läsa mer om boken!
Någon annan som har hört om den här boken? Någon som tycker att den verkar intressant? :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar