måndag 18 februari 2013

Mitt första recensions exemplar - Blodsmagi av Tessa Gratton!

Det här inlägget skrevs i tisdags men eftersom att jag först lyckades fixa en bild idag så får ni det nu ;)
Åh mitt i all smärta och nedstämdhet så lyser dagen plötsligt upp! Jag ligger i min säng och vilar (läs surar) när det plötsligt ringer på dörren, suckandes så släpar jag mig upp med ruffsigt hår och pyjamas för att öppna och där står brevbäraren med ett brev som är för tjock för att gå ner i brevlådan. Nyfiken öppnar jag och inser att det är mitt allra första recensions exemplar! Lyckan är obeskrivlig :)

Tusen tack B Wahlströms för att ni gjorde min dag!

Jag fick alltså hem Blodsmagi av Tessa Gratton, jag har varit väldigt nyfiken på den ett bra tag så det ska bli riktigt spännande att äntligen få läsa den! :) Dessutom är boken oförskämt snygg omslaget i sig är ur läckert och som om inte det räckte är ryggen klädd i röd sammet, hur hett är inte det? ;)



Tyvärr så syns det inte jätte synligt att det är sammet på ryggen men ni har mitt ord på att boken är super mysig att klappa på! :) (Ursäkta bakgrunden, boken ligger på mitt täckte. Tydligen är inte svarta sängkläder det bästa valet om man har två katter hemma.. haha)

Tack igen till B Wahlströms!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar