lördag 9 mars 2013

Just nu läser jag ..

Beautiful Darkness av Kami Garcia & Margaret Stohl! Jag har en sån konstig period, jag skulle inte riktigt vilja kalla det för lässvacka för jag är riktigt lässugen konstant men jag tycks inte hitta tiden till att läsa. Riktigt tråkigt faktiskt för Beautiful Creatures är faktiskt ännu mer spännande än vad Beautiful Creatures är, i alla fall känns det som att uppföljaren är lättare att komma in i :) Jag hoppas att jag lyckas komma in i läsningen ordentligt snart..


Någon som har något tips om hur man kan hitta lite extra tid för läsning när det är stressigt med jobb/skola? :)

2 kommentarer:

  1. När du kommer på hur man gör får du gärna dela med dig ^^, har själv samma problem.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja jag tror tyvärr aldrig att jag kommer på något bra svar! Men nu skall jag börja praktisera nästa vecka och då kommer jag att ha en timmes resväg till och från praktiken så då tänkte jag passa på :)

      Radera