måndag 15 april 2013

Catching Fire - Trailer!

Så det här inlägget handlar egentligen inte om någon bok men jag är så paff och pirrig och förväntansfull och ledsen och glad (och ja ni förstår, jag är lite överallt) efter att ha sett trailern till Catching Fire, alltså uppföljaren till Hungerspelen! :) Därför är jag helt enkelt illa tvungen att dela med mig till er så att vi kan diskutera lite, då kan jag förhoppningsvis sova i natt också ;)


Nå?! Vad tycker ni om trailern? Tror ni att Catching fire blir lika bra som Hungerspelen? Levde Hungerspelen upp till era förväntningar? Någon som kanske tycker att filmen var bättre än boken? Någon mer som är sjukt höga förväntningar på Catching fire? :)

8 kommentarer:

  1. Jag tycker Catching Fire verkar bra men också hemsk. Men jag ser framimot att se den :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den kommer garanterat att bli hemsk, böckerna är faktiskt också väldigt hemska om man tänker efter. Men förhoppningsvis blir den bra! :)

      Radera
  2. Såg första filmen på bio efter att ha läst boken, (har den där alla tre delar finns i samma bok, annars hade de ju inte varit mkt att läsa:)). Jag och syrran satt i chock efter filmen! Fy va otäck!
    Dock när man fick se filmen hemma i lugn och ro, insåg man hur bra gjord den var!
    Ska bli spännande och se tvåan, men vete attan om det blir bio eller hemma i soffan =) Ska även passa på att läsa om boken!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag såg den faktiskt både på bio och i soffan, helt fantastisk film enligt min åsikt! Fungerar nog bra även för de som inte läst böckerna :) Jag kommer nog att se uppföljaren på bio hoppas jag! Tänker precis som du läsa om böckerna först för att komma in i rätt stämning ;)

      Radera
  3. Jag har också jätte höga förväntningar! Jag kan tänka mig att filmen blir bra men jag tror inte att den blir lika bra som boken... men vem vet, jag hoppas att jag blir positivt överraskad :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Antagligen inte, få filmer blir lika bra som böckerna ;) Men jag tyckte faktiskt inte att hungerspelen var långt ifrån! :)

      Radera
  4. jag tror att Catching fire kommer vara bra, kanske bättre än första filmen, Men jag tror att boken är bättre.
    Längtar i alla fall väldigt mycket tills filmen kommer på bio. Ska nog läsa om böckerna innan dess :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är helt enig med dig, längtar också mycket och ska också läsa om böckerna! :) Det kommer att bli fantastiskt, jag kan nästan inte sluta titta på trailern ;)

      Radera