lördag 13 april 2013

Just nu läser jag..

..Fallen ängel av Becca Fitzpatrick! Jag har läst den, men det var en himlans massa år sedan så för att vara helt ärlig så kommer jag faktiskt inte ihåg den alls. Eftersom att den sista delen i serien kommer ut i maj så tänkte jag läsa de tre första böckerna nu :) Jag har precis börjat på fallen ängel och den är faktiskt riktigt bra! Skönt att läsa något som är lite tunnare efter tegelstenen jag precis avklarade ;)


Vad tycker ni om fallen ängel serien? Någon som längtar väldigt mycket till den sista boken? :)

8 kommentarer:

  1. Jag gillar de böckerna. Borde nog också läsa om dem innan sista boken kommer.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillar faktiskt den första riktigt mycket! Konstigt, jag trodde inte att den skulle vara bra eftersom att jag inte ens kom ihåg den från första gången jag läste den :P

      Radera
  2. Jag gillar dom skarpt, har redan läst sista boken på engelska oc måste säga att slutet är sjukt bra :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh så spännande! Jag får läsa den sista i maj och se om jag håller med ;)

      Radera
  3. Funderar på att läsa om serien jag också! Får bara se om jag får tid för det! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag läser alltid om serier när det kommer en ny! På så vis får man in den rätta känslan inför den avslutande delen :)

      Radera
  4. Fantastisk bok är det enda jag kommer ihåg... Måste verkligen läsa om serien ifall den sista boken släpps nu i Maj :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den sista boken kommer i maj enligt B Wahlströms :) Jag gillar den första boken också! :)

      Radera