onsdag 29 maj 2013

Recensionsexemplar: Farlig förmåga av Jessica Spotswood!

Idag trillade ännu ett recensionsexemplar ner i min brevlåda ^^ Den här gången var det Farlig förmåga av Jessica Spotswood.
Ett stort tack till Rabén & Sjögren som förgyllde min dag!

Handling:
Cate och hennes systrar är häxor men det måste hemlighållas annars riskerar de att förvisas, fängslas eller till och med dödas. Storasyster Cate har lovat att beskydda sina yngre systrar men det blir komplicerat när hon hittar sin döda mammas dagbok. Om det som står i den är sant är de inte säkra - kanske inte ens från varandra... 

Jag blev precis klar med Evermore vilket gör att Farliga förmåga kom på en väldigt passande tid! :) Jag är så ivrig att jag tänker börja genast!



(Ni får ursäkta dammtussarna bakom boken på bild 2.. Min katt hade precis avlägsnat sig från sin divan och ja.. Ni kan nog räkna ut resten själva)

Tack, tack och återigen tack till Rabén & Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar