torsdag 30 maj 2013

Just nu läser jag..

.. Farlig förmåga av Jessica Spotswood! Så jag har alltså påbörjat De odödliga, hade precis läst ut första boken när BAAM Farlig förmåga trillade ner i min brevlåda! Åh jag har varit nyfiken på den så otroligt länge så Blå måne får vänta ett par dagar till. Dessutom lade jag undan Beautiful Chaos eftersom att det helt enkelt är för stressigt just nu. Slutspurt i skolan vilket innebär en examination nästa onsdag och en hemtentamen nästa fredag. Det kan alltså hända att jag blir tyst i ett par dagar om tentamen inte riktigt går som jag vill.

Solen skiner och jag vill inget hellre än att begrava mig i alla mina nya böcker! Men som sagt, skolan får avklaras först. Sju dagar kvar sen har jag sommarlov ett par veckor innan jag ska börja jobba! Yeey :)

(Bilden är lånad från google men ack så jag önskar att jag var där bilden togs!)


Hur klarar ni slutspurten innan semestern? Vad läser ni nu när sommaren har kommit igång ordentligt? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar