måndag 3 juni 2013

Maj 2013!

Då var maj slut och ännu en läsmånad har gått! Det här har varit den bästa läsmånaden hittills, jag har i stort sett bara läst bra böcker!

Antal böcker: 6
Antal sidor: 2119
Antal uppfyllda mål för 2013: 0
Antal böcker på svenska: 6
Antal böcker på engelska: 0

Lästa böcker:
Dagboken - Nicholas Sparks
Underbara helvete - Jamie McGuire
Noras val - Becca Fitzpatrick
Fallen tid - Anna Roos
Evermore - Alyson Noël
Farlig förmåga - Jessica Spotswood

Månadens bästa: Underbara helvete av Jamie McGuire, Farlig förmåga av Jessica Spotswood och Noras val av Becca Fitzpatrick!
Månadens besvikelse: Dagboken av Nicholas Sparks.

Nu har jag som jag tidigare nämnt slutspurt i skolan, min sista tentamen ska lämnas in den sjunde juni och därefter har jag sommarlov! Det som ska läsas i juni är De odödliga serien, Beautiful Chaos och förhoppningsvis Änglarnas kamp :) 

Fick ni läst det ni hade hoppats på i maj? Vilken bok var månadens bästa? Några boktips inför juni? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar