lördag 20 juli 2013

Juni 2013!

Bättre sent än aldrig eller hur? :) I vilket fall så kommer summeringen från juni först nu, snart är det alltså dags för summeringen från juli (som just nu ser ut att bli riktigt kort).

Antal böcker: 6
Antal sidor: 2311
Antal böcker på svenska: 6
Antal böcker på engelska: 0

Lästa böcker:
Blå måne - Alyson Noël
Änglarnas kamp - Becca Fitzpatrick
Vi är inte sådana som i slutet får varandra - Katarina Sandberg
Stad av Skuggor - Cassandra Clare
Alice i Zombielandet - Gena Showalter
De odödligas regler - Julie Kagawa

Månadens bästa: Vi är inte sådana som i slutet får varandra, Stad av Skuggor och Alice i Zombielandet!
Månadens besvikelse: De odödligas regler. 

Juni var alltså också en bra läsmånad! Skönt, juli är som sagt inte alls lika bra.. Dessutom läste jag ett par riktigt fantastiska böcker :) I juli hoppas jag på att hinna läsa i alla fall den första boken i Starcrossed serien!

Hur såg juni ut för er? Fick ni läst allt ni hade tänkt er? Några nya boktips? :)

4 kommentarer:

  1. Jag vill tipsa om boken Älskade Danny till dig! Den tyckte jag var bra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. åh då får jag genast kolla in den! Tusen tack, alla boktips uppskattas! :)

      Radera
  2. Starcrossed serien är mycket bättre än vad jag trodde! Är på sista nu och hoppas på att den får ett bra avslut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag blev klar med sista förra veckan och jag är väldigt nöjd med hela serien faktiskt! :) Kommer att recensera böckerna så snart som möjligt :)

      Radera