torsdag 8 augusti 2013

Bok-Tokig hos Adlibris!

Jag tittade runt på Adlibris, sådär som jag brukar göra när jag drömmer om vilka böcker som måste finnas i mitt framtida bibliotek. Tittade för nöjesskull in på Insurgent på svenska, och se vad jag hittade! :)


Nu ser jag att bilden är lite liten men det är i alla fall citat ur min recension som finns under beskrivningen av Insurgent! (Jag tänker naivt ta för givet att alla mina läsare klickar på bilden och ser det med egna ögon!)
Hur coolt är inte det?! Okej det kanske har hänt ganska många av er förut.. Men jag snubblade liksom över det av en slump, tänkte "hmm.. orden känns aningen bekanta" och så insåg jag att det är ju mina ord! Okej nu skryter jag men jag är faktiskt riktigt stolt ^^


9 kommentarer:

  1. Det är ju grymt och coolt och jag förstår verkligen din känsla!! Häftigt!! *hoppar lite i soffan för din skull* :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack söta du! :) Ja det känns onekligen riktigt häftigt!

      Radera
  2. Svar
    1. Tusen tack! Så roligt att så många gläds med mig, åh älskade bokbloggsvärld ^^

      Radera
  3. Jaa, klart att det är coolt! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt med medhåll! Haha tackar! Jag kände mig helt mobbad ett tag, men ändå var jag väldigt tvungen att visa hela världen typ ^^

      Radera