måndag 30 september 2013

Just nu...

Just nu läser jag Drömgångare av Samantha Shannon! Jag har varit så otroligt dålig på allt som har med läsning att göra på grund av att skolan tar upp så mycket tid. Så fort mina två mördartentor var över så började jag med Cinder som tog slut inom 24 timmar och nu är läslusten tillbaka, och det med besked! Hur kunde jag gå hela september utan att läsa någonting annat än skolböcker? Jag hade nästan glömt hur det kändes att leva!

Tack till Cinder för att du tog mig tillbaka till böckernas värld, nu hoppas jag att Drömgångare kan hålla mig kvar ;)


Någon som har hunnit läsa Drömgångare än? Någon som tycker att den verkar bra? :) 

4 kommentarer:

  1. Jag ska snart börja på den :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har bara läst ett par sidor så jag har inte kommit någon vart än, men jag hoppas att den är så spännande som den låter! :)

      Radera
  2. Jag har också tänkt läsa den snart :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska bli spännande att läsa din recension! :) Den är ju rätt så tjock så jag hoppas att jag hinner klart innan den fjärde oktober! :)

      Radera