måndag 7 oktober 2013

September 2013!

September var en lurig månad, i min månadssammanfattning ser det ut som att jag bara fick läst en bok. I teorin kanske det stämmer men det är ändå ytterst missvisande. Skolan drog igång ordentligt och jag läste säkert ett tiotal halva böcker. Så ja, jag läste inte ut speciellt mycket. Oktober lär bli bättre, roligare kurs i skolan och inte lika mycket kurslitteratur! Dessutom har jag en hel del recensionsexemplar som bara väntar på att få avnjutas :)

Antal böcker: 1
Antal sidor: 398 (högst missvisande..) 
Antal böcker på svenska: 1
Antal böcker på engelska: 0

Lästa böcker:
Cinder - Marissa Meyer

Månadens bästa: Cinder, den hade lätt legat här även om jag hade fått läst fler böcker! 
Månadens besvikelse: Okej så det blir lite knepigt när man bara har läst ut en bok.. 

September blev en besvikelse för mig. Hur såg den första höstmånaden ut för er? Fick ni läst det ni hade hoppats på? Vad har ni för förhoppningar och mål inför oktober? :) 

4 kommentarer:

  1. Jag kan trösta dig med att jag bara läste två böcker. (: Så jag läste inte så mycket mer än dig. Jag hoppas att oktober uppbringar mer lästid! (:

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hade jag också hoppats på! Känns faktiskt som en liten tröst, det verkar som att september var en usel läsmånad helt enkelt!

      Radera
  2. Tack för titten hos mig. Min dotter läser också till lärare och hon läser inte alls något annat än kurslitteratur. Och det är en hel del bara det.
    Mia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är verkligen det! Hoppas alltid på att hinna med lite fler böcker vid sidan av skolan, men det är stressigare än det låter haha ;) Skönt med lite förståelse! :)

      Radera