lördag 9 november 2013

Just nu..

Just nu känns det som att jag har typ en miljon saker att göra och skriva om. Delvis vill jag skriva ett inlägg om mina mål, året är snart slut och jag vill göra en liten summering och se vad jag kanske kan hinna med. Delvis ska jag summera oktober månad (ytterligare en dålig läsmånad, vad händer med min tid?!) och sen måste jag ta tag i recensionsexemplarshögen som bara växer och växer! Det kommer alltså min helg att handla om. Hoppas att jag hinner så mycket som möjligt. Känns alltid som att hösten går så fort. Jag har upptäckt att jag hinner läsa betydligt mer på våren av någon anledning..

Just nu läser jag i alla fall Vi måste sluta ses på det här sättet av Lisa Bjärbo &Johanna Lindbäck! Jag har ännu bara läst ett kapitel så än har jag inget att säga. Har dock väldigt höga förhoppningar :)


Hinner ni läsa mest på hösten eller våren? Har någon läst Vi måste sluta ses på det här sättet? Är den så bra som jag hoppas? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar