söndag 15 december 2013

Sämsta bloggaren med bästa läsarna!

Ja så känns det faktiskt! Jag har fått så himlans många söta kommentarer som frågar vart jag har tagit vägen! Det värmer ända in i själen vill jag lova :)
Jag har tröttnat på att skriva "skolan dödar mig" i varje inlägg men lite så har det faktiskt varit den här hösten.. I alla fall så har jag "jullov" (mina lärare sa att det är inläsningsperioder på universitetet men jullov låter lite roligare;) från och med i mitten på den här veckan! Då j*vlar ska jag både läsa och blogga så att det står härliga till! :)

Har det hänt något kul i bok- och bloggvärlden? :)

6 kommentarer:

  1. Ah, mitt jullov börjar inte förrän tidigast på fredag! Eventuellt inte förrän på söndag.. Mend et är bara att bita ihop :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är väl så, men du har i alla fall lyckats blogga & läsa samtidigt! Det är riktigt imponerande ;)

      Radera
  2. Hoppas du får ett väldigt bra jullov! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack snälla du, jag ska bara mysa och läsa hela julen! :D

      Radera
  3. Verkar som du blivit blurbad: https://www.adlibris.com/se/bok/underbara-helvete-9789187049538
    Grattis! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj! Det har jag inte sett ens, tusen tack för att du såg och skrev till mig! :D <3

      Radera