tisdag 14 januari 2014

Bok-tokig i boktrailer & hos Boel Bermann!

Jag tycker att det är så himla roligt med respons på bloggandet både från er läsare och från förlag & författare. Jag har alltid haft en hemlig (oj, då var den inte så hemlig längre) önskan om att själv bli författare och av någon anledning blir jag så otroligt sporrad av kommentarer. Idag hade jag ett mail från Kalla Kulor förlag där det stod att de har använt ett citat från min recension i deras boktrailer (jag som älskar boktrailers!) Jag blev givetvis väldigt rörd över detta :)

Dessutom upptäckte jag, av en ren lyckoträff, att även Boel Bermann författaren till Den nya människan använder min recension på sin hemsida. Kul tycker jag! :)

Juste, det fanns väldigt många recensioner på Bermanns hemsida, klicka här och kolla om din blogg också finns med! :)

Boktrailer till Underbara helvete:

2 kommentarer:

  1. Kul :-)
    Jag har också två ggr upptäckt motsvarande sak, en blurb i en katalog och ett citat på en hemsida. Man blir löjligt lycklig ;-)

    SvaraRadera
  2. DU har blivit taggad/utmanad i min blogg :)

    SvaraRadera