söndag 15 november 2015

Bok-tokig gör comeback!

Sist jag skrev ett inlägg var i januari 2014, det var med andra ord nästan två år sedan. Då bodde jag med min sambo, jobbade som stödassistent, läste till svenska- och historielärare mot gymnasiet, hade två katter, läste en massa böcker och drev en bokblogg som jag var väldigt stolt över.

Idag bor jag ensam (katterna finns kvar) jobbar heltid som stödpedagog inom neuropsykiatri, har tagit en skolpaus, läser en del böcker och försöker återuppliva bloggen som jag har saknat något enormt.

Så vad hände med bloggen? Mitt domän blev hackat av en japansk matsida (låter som ett skämt men det är faktiskt den bistra sanningen, kolla www.bok-tokig.com så får ni se) mitt i min separation och min flytt. Först nu två år senare kräver jag tillbaka min blogg (fast under ett nytt namn, jag behärskar inte japanska annars jävlar hade de fått ett argt mail!).


Just nu återfinner jag blogglusten och även läslusten som tyvärr sinade ett tag.. För att riktigt komma igång vill jag ha alla boktips jag kan få! Vad har hänt i bokvärlden under mina två spökår? Vilka följare finns kvar? Finns det några trevliga utmaningar för tiden? Några mål/utmaningar inför det nya året? Vad läser ni just nu?

Eftersom att vissa har lite svårt att skilja på ditt och mitt behöver jag också en ny bloglovin knapp, så vill man följa mig på bloglovin igen kan man göra det här! :) Följ min blogg med Bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar