torsdag 9 januari 2014

Recensionsexemplar: Inspirationsspridaren: 65 korta berättelser ur verkliga livet av Petra Backteman & Johanna Öberg!

I december fick jag hem en bok som är så otroligt mysig! Boken heter Inspirationsspridaren och är en samling av korta berättelser som berör. Det här är en bok som jag riktigt ska mysa med i det ruskiga vintervädrett när allt känns trist! Tusen tack till Magic Wonders för recensionsexemplaret! :)

Handling:
I denna samling korta berättelser får vi ta del av upplevelser och insikter som på olika sätt har förändrat människors liv. Händelser, ögonblick och perspektiv som gjort hela skillnaden. Felicia som över en natt - genom ett nätklick - fick 10 000 människor att samlas på Sergels torg i Stockholm. Emil som med kroppen full av titanskruvar ensam cyklade till Kina och Milla som räddar andra barn med sina bullar. Vi får ta del av Peter Stormares magkänsla och Åsa Jinders beslut om att följa sin dröm.

Berättelser som inte lämnar någon oberörd. Berättelser värda att dela med sig av.
Läs mer om Inspirationsspridaren genom att klicka här!




Så himla fint omslag också! Boken ligger på mitt sängbord och jag läser någon/några berättelser åt gången så recension kommer när jag är helt klar med boken. Hittills lever historierna verkligen upp till mina förväntningar och mer än en gång har jag känt mig tvungen att dela med mig av en historia till min sambo! :)

Någon som har läst Inspirationsspridaren? Visst är omslaget jätte mysigt?

2 kommentarer: