onsdag 22 februari 2012

Böcker jag ser fram emot!

Som jag tidigare nämnt så är jag inget stort fan av att påbörja en serie utan att kunna läsa fortsättningen, därför brukar jag vänta med att läsa en serie tills alla böcker finns i min ägo (lite löjligt jag vet, men tålamod har aldrig varit min starka sida.) Dock finns det vissa undantag, som med Fallen Ängel och Frost, där jag bara inte kunde hålla mig och nu spänt väntar på de avslutande delarna! :)

Noras val av Becca Fitzpatrick är den sista delen i Fallen ängel serien och kommer ut i maj 2012.














För evigt av Maggie Stiefvater är den avslutande delen i serien om Mercy Falls vargar och utkommer i mars 2012.












Någon mer som längtar? :)

6 kommentarer:

  1. Jag längtar också efter de fortsättningarna. Jag har heller ingen vidare bra tålamod gällande bok-serier men det skapas ändå upp en spänning till böckerna ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det stämmer faktiskt! Jag kommer ihåg spänningen när jag väntade på Harry Potter böckerna, trots att det kändes olidligt var böckerna på något vis bättre på grund av att man hade väntat så länge! :)

      Radera
  2. jag läser hush hush serien på engelska, och jag älskar den!
    och det där är inte den sista boken, det kommer en fjärde i höst som blir den sista :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh är det sant?! Det hade jag ingen aning om! Tusen tack för att du rättade mig! :)

      Radera
  3. Äntligen ett datum för Noras Val som jag har längtat.

    Jag har precis läst klart Feber så det är ju skönt att man inte behöver vänta så där jätte länge på att för evigt ska komma ut. :c)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då är vi två! :)

      Visst är det! Jag har dock inte hunnit med att läsa Feber än men den står högt upp på min "att-läsa-lista" :)

      Radera