onsdag 30 januari 2013

Adlibris bästa kampanj!

Jag är helt lyrisk! Jag har legat med feber i flera dagar och pallrade mig egentligen enbart upp för att kolla en föreläsning online, när jag går in på min mail upptäcker jag något enastående - adlibris har en fantastisk kampanj! Det verkar som att flertalet av bonniers pocketförlag fenix böcker är på kampanj - och vilka böcker! Fantasy, romantik och spänning, 3 pocket för 99! Nu är det ända problemet att välja! Har precis fått hem en beställning (bilder kommer senare idag eller imorgon) så jag får försöka lugna mig lite och inte beställa hem allt för många böcker idag.

Som det ser ut nu blir det följande böcker:
Nicholas sparks - dagboken
Nicholas sparks - tron på ett mirakel
Nicholas sparks - vid första ögonkastet (ja, det blir en del med sparks, har velat läsa hans böcker i evigheter!)
Jacka Benedict - ödesbunden
Josephine Angelini - Helena
L.J. Smith - att lura döden

Åh är det inte fantastiskt?! :) Gå in och kolla genast! Klicka här för att komma till kampanjen med fantasy böcker och klicka här för att komma till kampanjen med romantik och spänning :)

Någon annan som kommer att gå in och beställa hem lite nytt? :)

2 kommentarer:

  1. Om du gillar förlaget Fenix kanske det är bäst att du passar på då eftersom det ska läggas ner.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh kanske därför som det är så billigt nu! Men är du säker på att det skall läggas ner? För jag såg att det kommer nya utgivningar våren 2013..

      Radera