söndag 27 januari 2013

Roliga enkäter? - Tagga mig!

Okej så jag vet faktiskt att jag har ett par läsare, en hel del faktiskt (delvis ser jag era besök höhö och delvis kommenterar ni faktiskt flitigt!) och nu vill jag inte kritisera er på något vis.. men för gudsskull tagga mig i enkäter! Jag ser massvis med roliga enkäter på era bloggar och känner mig minst sagt mobbad som överväger att göra dem utan att ha blivit taggad. Så kom igen mina läsare, tagga mig! :)

Och just det! När jag ändå är inne på uppmaningar, tack för att ni kommenterar! Varje gång ni gör det hittar jag en ny blogg med massvis med nya boktips, så varje kommentar gör mig lyrisk! ^^


2 kommentarer:

  1. Jag har ju redan taggat folk i inlägget på bloggen, men jag kan tagga dig här i kommentaren till att göra den här;

    http://vargnattsbokhylla.blogspot.se/2013/01/tag-happy-bookaholic.html

    :) Du är taggad!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack!! :D Nu ska jag genast göra enkäten! Så fantastiskt roligt!

      Kram!

      Radera