onsdag 23 januari 2013

Enkät, just nu..

Hittade en enkät på Internet och eftersom att jag aldrig gjort en sån på bloggen förut så testar vi det idag! :)

Just nu…
…läser jag i soffan/sängen: Harry Potter och Fenixorden
…läser jag inför min kurs i svenska litteraturen: Funktionell svensk grammatik (zZz)
…längtar jag efter att läsa: Uppföljaren till Divergent & Insurgent som kommer till höst och Beautiful Creatures böckerna som förhoppningsvis snart kommer hem i brevlådan! :)
…har jag nyss läst: Varsel av Stephen King samt Harry Potter och Den flammande bägaren
…ligger detta på sängbordet: Tre eller fyra Harry Potter böcker, en ask läkerol, en vattenflaska, min mobil, diverse krämer, grammatik böcker till skolan och ännu fler grammatik böcker till skolan (japp mitt sängbord är aningen fullt).
…finns detta i mobilen: Musik, spel och appar med boktips!
…återfinns följande på datorn: Sammanfattning av en hel hög grammatik kapitel, bilder, idéer till kommande blogginlägg, "att-göra-listor" och en hel del sims spel :)
…ser jag: Big Bang Theory tillsammans med sambon, vi är helt sålda på det för tiden!

Någon annan som har gjort "just nu.. enkäten"? Skriv i så fall en kommentar så att jag kan kolla era svar (och eventuellt få lite fler boktips!) 

1 kommentar:

  1. Svar på din kommentar: Rowlings nya är helt klart läsvärd! Men den ska inte jämföras med Harry Potter, inte alls. Den är kanon, men på ett helt nytt sätt.

    SvaraRadera