söndag 17 mars 2013

Just nu läser jag..

Under kupolen av Stephen King :) Jag och min sambo har dessutom slagit vad, han tror att det kommer att ta mig minst två veckor att läsa ut boken medans jag tror att jag kan klara det på en vecka. Okej lite över ambitiöst från min sida med tanke på att jag börjar praktisera idag och jag har inte direkt mindre att plugga för det.. Men i vilket fall det borde faktiskt gå att lösa! :)


Så vem tror ni vinner vadet? Lyckas jag läsa ut boken på en vecka? Eller har min sambo rätt, kommer det att ta mig minst två veckor?

4 kommentarer:

  1. Jag tror att du vinner! En bra bok hittar man alltid tid till att läsa, även om det inte finns någon tid! Får bara hoppas att det är en bra bok som man vill läsa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yeey en röst till mig! :D Boken är riktigt bra hitills och nu när någon tror att jag kommer att vinna får jag ju se till att göra det också haha ;)

      Radera
  2. Svar
    1. Då är det två som hejar på mig! :D Nu får jag verkligen sätter fart, annars blir det minst sagt pinsamt haha! Tack för ditt stöd, boken är toppen hitills! :D

      Radera