måndag 12 augusti 2013

Bookhaul!

Okej så det här inlägget kommer vääldigt sent.. Jag fyllde ju år i juni och lämnade lite snällt en mindre önskelista med böcker till min käre sambo. Han var dock inte sen med att köpa varenda bok på hela listan och jag blev självklart överlycklig! :D




Jag har läst ut hela Starcrossed serien samt förr eller senare exploderar jag. Mina nya böcker är inte bara fantastiskt snygga att se på (speciellt i de nya bokhyllorna som det kommer bild på i veckan) de har dessutom varit en fröjd att läsa! :)

Har ni läst någon av ovanstående böcker? Vilken är/verkar vara bäst? :)

8 kommentarer:

  1. Vilken fantastisk sambo du verkar ha!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet! ^^ Jag håller hårt i honom ;)

      Radera
  2. Wow vilken snäll sambo du har :)

    SvaraRadera
  3. Min sambo tycker att jag har för många böcker (det är bokhyllan som är för liten, lägenheten också)!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh min sambo brukade också tycka det. Men han gav upp efter cirka ett år ;) (nu har vi större lägenhet och flera bokhyllor så det finns hopp!)

      Radera