torsdag 8 augusti 2013

Recensionsexemplar - Divergent av Veronica Roth!

Idag trillade Divergent av Veronica Roth ner i min brevlåda! Hur underbart är inte det?! :) Jag har läst både Divergent och Insurgent på engelska men jag vill så otroligt gärna läsa böckerna på svenska också innan den avslutande delen kommer ut. Jag kan ju faktiskt ha missat någon viktig detalj! (eller så är jag bara totalt Divergent-tokig) Det kommer faktiskt en ny recension, lite kaka på kaka kanske men jag kommer knappt ihåg böckerna så det ska bli fantastiskt kul att läsa om dem! :)



Tyvärr är mitt omslag en aning naggat och till och med lite trasigt i kanten :( Men ryggen är snygg och det är den som kommer att synas i mina nya bokhyllor! 

Tusen tack till Modernista för recensionsexemplaret! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar