söndag 18 augusti 2013

Just nu..

Just nu har jag en halv miljard saker att göra (igen!). Jag har haft en riktig läshelg och lyckats läsa hela tre böcker! Dock får ni tyvärr vänta lite på recensionerna, Den nya människan kommer att recenseras den 28 augusti medans Insurgent kommer att recenseras den 24 augusti. Det är riktigt svårt att hålla sig när man så gärna vill dela med sig av sina tankar om två riktigt bra böcker. Men recensionerna är klara och kommer att publiceras så fort jag får tillåtelse :)

Jag ska nu börja läsa den tredje boken i The Mortal Instruments serien. Utöver det har jag två recensioner kvar att skriva, förhoppningsvis kommer dessa i veckan!


Vad tyckte ni om den City of Glass? Är den lika bra som sina föregångare? Är den bättre? Är det någon mer som väntar på att få publicera en recension av Den nya människan eller Insurgent? :)

8 kommentarer:

  1. Den nya människan och Insurgent har jag oxå läst :) Insurgent är ju en mellan bok men det hände då verkligen grejjer!! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är helt enig! Mellanböcker har tyvärr en tendens att bli tråkiga, Insurgent är både speciell och helt fantastisk! :)

      Radera
  2. Är så sugen på att läsa Cassandra Clares böcker!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jag helt klart att du ska göra också! Cassandra Clare är fantastisk! :)

      Radera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  5. Har läst alla böckerna som kommit i Mortal Instruments serien och jag älskade dem! City of Glass tyckte jag väldigt mycket om, men sen fastnade jag så i serien att jag sträckläste alla fem under en två-veckors period. Nu håller jag på att läsa Clockwork Prince av henne. Älskar hennes böcker! Hoppas du tycker att City of Glass är bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är på bok tre nu som sagt, dock fick jag avbryta läsandet på grund av för mycket skolläsning :( Snart kommer jag igång igen! Jag har också Clockwork serien hemma! :)

      Radera