onsdag 18 september 2013

Bookhaul!

För evigheter sedan gick jag i stan och upptäckte att bokia skulle stänga och därmed hade 50% på ALLT. Ni förstår säkert min lycka! Jag sprang genast in bara för att upptäcka att de allra flesta hyllor var rensade. Några guldkorn lyckades jag dock få med mig :)


Från Bokias utförsäljning köpte jag två böcker ur Gone-serien (bok ett och bok tre tyvärr) samt Eld. Eftersom att jag inte hade Cirkeln var jag givetvis tvungen att beställa denna genast och då slank även Cinder med i beställningen :) Vem lyckas beställa enbart en bok liksom?! 

Har ni läst någon av böckerna? Vilken bör jag börja med? Jag är så otroligt nyfiken på Cinder, samtidigt så har jag hört jätte mycket bra om Cirkeln. Gone-serien har jag inte hört så mycket om men den verkar väldigt lovande! 

14 kommentarer:

  1. Svar
    1. Åh jag misstänker detta, har hört så otroligt många lovord om dessa böcker! :)

      Radera
  2. Va kan man beställa bara en bok? Jag tror det är omöjligt!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror faktiskt inte heller att det är möjligt! Jag tänker dessutom visa din kommentar för min sambo som verkar vara av en annan uppfattning ;)

      Radera
  3. Cinder tycker jag du ska börja med :) den gillade jag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den verkar onekligen riktigt spännande! Dessutom har jag bara den första hemma vilket innebär att jag inte behöver få panik över att jag måste läsa uppföljaren genast! :)

      Radera
  4. Åååå Gone lögner vill jag ha! De är u så dyra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet, helt sjukt! Jag måste införskaffa mig bok två, Hunger tror jag att den heter? Är serien bra? :)

      Radera
  5. Yes! Andra boken het hunger :) har bara löst första boken än, men den var bra. Trodde dock att den skulle vara bättre. Men nu när jag tänker tillbaka på den så var den ju himla bra :) har bok två hemma oläst

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag måste börja läsa den snarast, den verkar så otroligt spännande! :)

      Radera
  6. När man en gång är i farten så kan man ju lika bra köpa en till bok istället för bara en ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha men visst är det så ;) Det värsta är sidor som typ cdon där man får erbjudanden ju mer man köper.. suck. Det blir min död :P

      Radera
  7. Cirkeln och Eld gillar jag. De andra har jag inte läst men jag funderar på att läsa Gone-serien. De böckerna verkar bra.
    Det är jättesvårt att beställa bara en bok :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror att Gone-serien kommer att vara riktigt bra! Hoppas på en recension snart :) Cirkeln och Eld verkar många tycka om så jag är väldigt nyfiken på dem också!

      Radera