lördag 19 oktober 2013

Recensionsexemplar: Vi måste sluta ses på det här sättet av Lisa Bjärbo & Johanna Lindbäck!

Som jag skrev för ett par dagar sedan så har recensionsexemplaren trillat in med en rasande fart! Jag har en hel del läsning att ta igen just nu :) Här kommer alltså recensionsexemplaret som kom från Gilla Böcker förlag. Jag måste bara säga att de skickar de allra mysigaste paketen! Det känns som att sitta i Gryffindor tornet runt jul och få ugglepost! Alltså tusen tack till Gilla Böcker för det otroligt fina paketet och det väldigt intressanta innehållet!

Handling:
Hanna går i tredje ring och drömmer om att flytta till Paris. Jens är tjugofyra och försöker vänja sig vid ett nytt liv. När de ses vid en fullsmockad bardisk blir de nästan osams. När de ses på tunnelbanan hem skrattar de, och när det är dags att skiljas kan Hanna tänka sig att ta en omväg. Hem till Jens. Nästa gång de ses är genom Jens nya jobb, på Hannas skola. 






Någon som har läst Vi måste sluta ses på det här sättet? Är den så bra som jag har hört? :)

2 kommentarer:

  1. Jag har läst den, men tyckte inte så mycket om Hanna som karaktär. Tyckte att hon kändes lite för perfekt eller hur jag ska förklara, lite bortskämd helt enkelt.. Men jag har också mest sett positiva recensioner om den :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Usch, jag har väldigt svårt för perfekta karaktärer! Jag ska försöka läsa ut den i veckan som kommer så får vi se om jag kan luska fram ett par brister ;)

      Radera