tisdag 7 januari 2014

Just nu..

Just nu sitter jag och försöker få lite ordning på bloggen. Av någon anledning så bloggar jag alltid otroligt lite under höst och vinter (kanske är tröttheten som tar över i slutet av året) och i januari har jag alltid fått blogglusten tillbaka! Så nu försöker med andra ord få lite ordning på saker och ting, jag skriver recensioner som inte blev skrivna i slutet av året, tar kort på recensionsexemplar som jag ska skryta lite med, försöker sätta upp nya mål för 2014 och sist men inte minst så ska jag försöka knåpa ihop en års resumé av 2013! Så antingen så kommer det en himlans massa inlägg idag eller så kommer det lite mer utspritt över dagarna! :)

Vid sidan av allt bloggfix så har skolan startat igen, det innebär att det är en del att läsa igen. Som tur är har vi lite skönlitteratur på menyn de här kommande veckorna! Därför läser jag Bram Stokers klassiker Dracula, jag har precis startat med den så jag har inte så mycket att säga än.


Någon som har läst Dracula? Är den bra? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar